fbpx

Montagevejledninger

Fejlfinding

Hvis din Airwallet ikke fungerer

Hvis din Airwallet ikke fungerer er der her en guide til hvad du skal gøre.

Jeg har modtaget min enhed men den er ikke indstillet
Hvis din Airwallet ikke allerede er sat op, kontakt [email protected] for at indstille eller ændre:

  • Enhedens navn
  • Pris
  • Minimum pris
  • Maksimum tid
  • Forløbstid
  • Introduktionsrabat
  • Program

Skriv produktets serienummer i emnefeltet. Det kan findes på låget af Airwallet.

Hvorfor vises min service ikke i appen
Sørg for at du har givet tilladelse til at appen anvender Bluetooth og lokationsdeling.
Husk at tænde for Bluetooth for at finde Airwallet enheden.

Sikrer dig at du har den nyeste version af Airwallet appen til din mobil enhed.

Hvis du lige har modtaget din Airwallet enhed, kan det være den ikke er indstillet endnu. Hvis du allerede har indstillet din enhed inde på Dashboardet kan det tage op til 2 timer før indstillingerne træder i kraft. Kontakt os, hvis du stadig har problemer med din Airwallet.

Min Airwallet virkede før, men virker ikke nu
Prøv at genstart enheden. Dette kan gøres ved at slukke for strømmen til den service, enheden er monteret til.

Til installatører
Enheden kan også genstartes ved at  fjerne låget på Airwallet og trykke på den sorte knap lokaliseret på midten af printpladen.

Andre problemer
Hvis ovennævnte fremgangsmåde ikke løste problemet, bedes du kontakte vores support team, så de kan hjælpe dig.

Brug for mere hjælp?

Fandt du ikke det du søgte? Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. (+45) 7879 9999. Vores venlige supportteam sidder klar alle hverdage mellem 8:00 og 16:00.
Du kan også sende os en email.

Send os en email

Airwallet opererer under dispensation fra Finanstilsynet. Copyright © 2019 Airwallet ApS.

Close Menu